BEHOUD MOLEN

“Na 75 jaar draait ons scheprad weer dankzij molenaars, trouwe vrienden en vele anderen!”

Molenmaatje, -vriend, sponsor of vrijwilliger worden?

Alleen samen komen we verder. Daarom zijn we op zoek naar jou.

Molenmaatje

Voor een bedrag vanaf 10 euro kun je al Molenmaat worden. Je ontvangt hiervoor onze Molennieuwsbrief en een mooie foto van de molen. Ben je 12 jaar of jonger, dan kun je ook nog kiezen uit een molenkleurboek of een molendoeboekje. Meld je hier aan en wij nemen na ontvangst zo snel mogelijk contact op.

Molenvriend

Je steunt de stichting voor een bedrag vanaf 30 euro per jaar. We sturen je dan onze Molennieuwsbrief én je wordt automatisch Beschermer van de Stichting het Utrechts landschap. Je ontvangt dan vier keer per jaar het blad “Mijn Utrechts Landschap”. Dit is een doorlopend gratis beschermerschap, zolang je vriend blijft voor minimaal dit bedrag. Meld je hier aan en wij nemen na ontvangst zo snel mogelijk contact op.

Super molenvriend

Je steunt de stichting voor minimaal 100 euro per jaar. Je ontvangt dan onze Molennieuwsbrief, en je word tevens Beschermer van de Stichting het Utrechts landschap en ontvangt vier keer per jaar het blad “Mijn Utrechts Landschap”. Meld je hier aan en wij nemen na ontvangst zo snel mogelijk contact op.

Molen sponsor

Wil je ons liever sponsoren met een eenmalig bedrag? Bijvoorbeeld om de aanleg van de modelpolder mogelijk te maken? Dat kan natuurlijk ook.
En natuurlijk wordt een vrijwillige bijdrage bij bezoek aan de molen bijzonder op prijs gesteld! Meld je hier aan en wij nemen na ontvangst zo snel mogelijk contact op.

Molen vrijwilliger

Wij zijn blij als je je actief wilt inzetten voor de activiteiten van de Poldermolenstichting. Dit kan van alles zijn: vrijwilligers die de film kunnen draaien, helpen in de educatieve polder of helpen bij het onderhoud. Meld je hier aan en wij nemen na ontvangst zo snel mogelijk contact op.

Alle vrienden, maatjes en sponsoren nodigen we uit om de activiteiten bij te wonen die we rondom de molen organiseren.

Zeefdruk Poldermolen Oudegein

De eerste 10 donateurs die meer dan € 100 overmaken ontvangen deze mooie zeefdruk van de Poldermolen Oudegein. Ingelijst (afmeting 30 x 26 cm).